Autorytet domeny, autorytet strony

Bardzo dużo użytkowników internetu zastanawia się czym jest autorytet domeny, autorytet strony zwany często z ang. „Domain Authority”. Postaram się krótko i jasno wytłumaczyć.

Autorytet jest to pewnego rodzaju wskaźnik (mierzony od 1 do 100 jednostek) lub miernik mierzący autorytet danej strony, domeny.

Co wpływa na autorytet domeny, strony?

Liczba odnośników, linków wartościowych prowadzących do Twojej witryny internetowej. Również bardzo ważne jest w jaki sposób i w którym miejscu odnośniki się znajdują. Proszę pamiętać, że w tym wypadku ilość nie jest ważniejsza od jakości! Większa ilość odnośników ze słabych stron, domen, na których przykładowo znajduje się sam spam i masa linków będą obniżały autorytet swój, a co za tym idzie strony do której prowadzi odnośnik.

Bardzo dobrym przykładem jest na pierwszy rzut oka link, adres strony odsyłający do Państwa strony ze stopki (strony) w porównaniu do adresu umieszczonego w treści jakiegoś wpisu, strony obudowany poza samym tekstem, obrazkami i np. filmikami.

Ważne! Treść obudowana wokół linka im bardziej tematyczna z adresem strony do której prowadzi tym lepiej dla jego mocy oraz autorytetu.

Kolejną ważną informacją jest naturalność. Odnośniki nie powinny prowadzić tylko i wyłącznie do strony głównej lub tylko do jakiejś podstrony. Musimy dbać o to by odnośniki w internecie do naszych stron prowadziły również do innych podstron.

Gdzie szukać linków zwiększających autorytet naszej strony?

Bardzo dobrym pomysłem jednym z kilku będzie Facebook. W artykule http://beako.pl/facebook-a-pozycjonowanie/ przedstawiam Państwu informacje jak, dlaczego oraz kilka innych ciekawostek.