Wyniki organiczne wyszukiwarek

Zastanawialiście się Państwo kiedykolwiek czym są wyniki organiczne wyszukiwarek?

Wpisując w wyszukiwarce Google jakiekolwiek słowo pojawiają się nam wyniki. Dla przykładu na poniżej zamieszczonym obrazku wyniki dla słowa „wyszukiwarka Google”:

Powyżej widzimy 10 adresów stron internetowych, które są wynikami organicznymi dla słowa kluczowego „wyszukiwarka Google”. Każdy wynik zawiera trzy elementy:
– tytuł strony (na niebiesko)
– adres URL (na zielono)
– meta opis (na czarno, jest to po prostu jest to opis danej strony, lub podstrony do której kieruje nas wyszukiwarka po wpisaniu słowa kluczowego),


Należy tutaj zaznaczyć, że wyniki organiczne nie obejmują wyników płatnych często umieszczanych nad 10 pozycjami, poniżej lub po prawej stronie. Poniżej obrazek na którym, zostały oznaczone na czerwono płatne pozycje inaczej często nazywane „linkami sponsorowanymi” lub „AdWords” (Czym jest Google AdWords?) nienależące do wyników organicznych:

Mam nadzieję, że przybliżyłem Państwu chociaż trochę zagadnienie jakim jest wynik organiczny. Zapraszam serdecznie do przeczytania innych artykułów związanych z pozycjonowaniem gałęzią marketingu internetowego na portalu Beako.pl